Make your own free website on Tripod.com

RAHSIA BUAT DUIT DI RUMAH

Home | Tentang Diri | Buat Duit Dengan Myspace Masyuk | Hubungi Saya

Belajar Teknik RAHSIA
Bagaimana Mendapat
RM20 Dalam Masa 7 Minit
Di Rumah & Di Depan
Komputer Anda

Kerana anda akan dibocorkan suatu rahsia dahsyat yang akan membolehkan anda menjana ribuan ringgit dan menjadi... "Kaya Dalam Sekelip Mata Sahaja"...

Samada anda seorang yang telah lama berada di Internet atau baru sahaja memasuki dunia Internet hari ini, anda perlu berhenti sekarang dan mendengar apa yang ingin saya ceritakan di sini. Kerana saya akan memboloskan suatu rahsia besar yang tidak diketahui ramai dan dijangka mendatangkan pendapatan lumayan kepada anda di tahun 2007 ini "tanpa perlu melakukan apa-apa kerja" atau mengeluarkan setitik peluh pun.

Teknik rahsia yang mahu disembunyikan oleh pihak-pihak tertentu inilah yang membolehkan setengah-setengah "orang baru" menjana pendapatan jauh lebih banyak dari orang yang sudah lama berada di Internet tetapi sesat dalam pencarian wang internet mereka. Penggunaan teknik rahsia mudah ini membezakan antara yang berpendapatan RM20 sehari dengan mereka yang berpendapatan dalam RM1,000 sehari!

Akhirnya... ada seseorang yang telah berani membocorkan rahsia dalaman sebenar ini yang akan mengakibatkan tahun 2007 ini menjadi tahun anda melihat wang datang terus ke mesin ATM.

Usah buangkan masa anda dan modal hasil dari titik peluh wang simpanan anda untuk menyertai segala skim pelaburan Internet seperti Swisscash, Buyebarrel, Empay dan lain-lain. Teknik rahsia saya ini tidak memerlukan satu sen modal pun dari anda selepas ini! Dan pastinya ia bukan suatu skim pelaburan Internet, MLM atau yang lain-lain yang berkaitan dengannya.

Dari Lokasi Bawah Tanah Yang Di Rahsiakan...

Salam Sejahtera Kepada Anda...

Adakah anda panas?

Panas kerana anda terpaksa bertungkus-lumus di dalam dunia ini bekerja dari jam 8 pagi hingga ke 7 malam sementara ada setengah-setengah pihak di Malaysia ini gembira memandu kereta mewah seperti BMW tetapi tidak perlu kerja mengeluarkan setitik peluh pun sepanjang hari sebaliknya bermain golf sahaja siang malam?

Pening kepala kerana melihat setengah-setengah orang Malaysia berjaya menjana ratusan hingga ke ribuan ringgit di dalam Internet tetapi anda hanya mampu mendapat cek yang tidak seberapa setelah lama melakukan bermacam-macam di dalam dunia Internet ini.

Benci kerana segala modal yang anda telah laburkan selama ini di dalam pelbagai program pelaburan Internet lebur begitu sahaja. Pelbagai alasan yang anda mungkin telah dengar mengapa modal hasil simpanan anda boleh lebur begitu sahaja. Anda pula di tegur kerana melakukan pelaburan Internet.

Putus asa
kerana anda rasa hidup anda setakat ini sahajalah dan tiada jalan penyelesaian nampak dalam masa terdekat ini.

Saya betul-betul memahami perasaan anda kerana saya sendiri pernah mengalaminya. Jika anda seperti saya yang pernah tiada langsung pengalaman dan kepakaran di Internet, mungkin tiada harapan langsung untuk menjana walaupun satu sen di dalam akaun bank saya. Tetapi rahsia ini akan membolehkan saya dan sesiapa sahaja tanpa pengalaman ataupun pendidikan menjana pendapatan pertama mereka dalam masa 5 minit lagi.

Sebenarnya, saya telah mengambil masa 3 bulan menulis surat ini kepada anda setelah 6 bulan berjaya memecahkan buntu rahsia penjanaan wang automatik melalui Internet ini. Percayalah, tiada satu sen modal pun saya perlu laburkan untuk mengaktifkan pulangan tidak henti-henti ini. Cuma satu teknik mudah yang telah membuka segala-galanya!

Saya mahu anda lihat bagaimana perubahan mendadak pendapatan Internet saya bertukar setelah saya menjumpai teknik rahsia ajaib ini...

Menggunakan kaedah #1, saya telah berjaya mengubah nasib saya dari pendapatan hanya RM200 sebulan bertukar menjadi RM4,000 sehari! Lihat bagaimana cek dan pemindahan wang dalam bentuk tunai RM1,000 ke RM2,000 sehari memasuki akaun Maybank saya. Memang hampir setiap hari saya ke mesin ATM Maybank lah jawabnya!

Menggunakan kaedah #2, saya telah menjana pendapatan yang cukup banyak melalui Paypal. Pendapatan sehari saya sekarang adalah dalam lingkungan USD$500 sehari atau lebih kurang dalam RM1,725 sehari. Wang ini saya keluarkan dengan kad debit saya di mana-mana mesin Maybank. Jawabnya, setiap harilah mengeluarkan wang dari Paypal ini. Cukup seronok melihat wang datang secara automatik ini.

Menggunakan kaedah #3, saya dapat menjana pendapatan harian sebanyak RM1,000 sehari yang datang dalam bentuk wang pos sahaja. Pendapatan ini datang secara automatik sahaja tanpa perlu melakukan apa-apa. Bak kata ia seolah-olah wang yang jatuh dari langit setiap hari.

Screenshot dari tiga kaedah atas adalah yang original menunjukkan pendapatan Internet saya. Ya, saya telah menjana lebih dari RM37,500 dalam masa seminggu sahaja. Bayangkan betapa banyak dan mudahnya menjana wang di Internet ini. Saya akan membocorkan bagaimana saya telah menjumpai teknik rahsia yang membolehkan saya mengecapi pendapatan sebanyak ini. Ini bukan sebarang skim cepat kaya tetapi teknik yang 100% halal dan mengikut landas undang-undang. Tetapi saya tidak dapat menjamin anda akan bangun besok dan lihat RM1,000 dalam akaun bank anda; tetapi jika anda mengikut sistem saya secara terperinci, saya berani jamin anda akan mula perlahan-lahan menjana wang dalam ratusan sehari dan akan makin lama makin meningkat.

Berikut adalah total pendapatan saya selama 6 bulan yang lepas, semuanya hasil dari terjumpanya teknik rahsia penjanaan wang melalui Internet ini.

Saya bukan seorang jutawan/guru Internet yang dikenali ramai dan suka/sibuk berceramah di mana-mana atau mengumpulkan pengikut melalui forum-forum, blog dan lain-lain. (Siapa peduli siapa mereka ataupun siapa saya? - Kita semua manusia tidak kira kaya atau miskin, betul tak?)

Yang pasti, anda juga akan menikmati kemewahan seperti ini!!!

Anda mahu nikmati ini semua? Dan dengar apa yang saya ingin bocorkan sekarang....

Bagaimana Saya Terjumpa Teknik Ini?

Mungkin anda pernah dengar ini berpuluh-puluh kali, saya juga seperti anda. Memang cukup letih dengan kehidupan saya sebelum ini. Saya tidak perlu berpanjang lebar terangkan mengapa saya kata "my life sucks" ketika itu, tetapi anda faham-faham sahaja lah kan.

6 Bulan lalu saya sudah hampir putus asa ketika itu.

Satu hari semasa pergi ke kedai buku Konukuniya di KLCC saya terjumpa sebuah buku yang memberikan beberapa kata perangsang. Saya duduk seketika di situ dan berjaya habiskan buku tersebut dalam masa sejam di situ juga.

Saya berkata kepada diri saya.. "Saya akan ubahkan serta-merta hidup saya ini!" Betul, sebaik sahaja saya kembali ke rumah, saya buka komputer dan memasuki Internet dan....

Wham.... terjumpa rahsia hebat ini!

Mungkin, agak pelik mengapa ramai sudah cuba menjana wang di Internet ini tetapi tidak dapat satu sen pun (mungkin telah hilang wang beribu) tetapi saya dengan begitu mudah sekali dapat menghasilkannya dalam masa 7 minit!

Jawapannya, adalah dengan menggunakan satu teknik mudah yang tidak anda akan jangka kan sama sekali.

Percayalah, satu teknik rahsia kecil dan mudah ini yang sebenarnya membezakan antara anda menghabiskan masa berjam-jam dan berbulan-bulan malah saya pernah dengar bertahun-tahun cubaan untuk membuat sedikit wang berbanding dengan diri saya yang hanya melihat wang masuk ke dalam akaun bank saya begitu sahaja setiap hari.

Berikut... lihat sedikit sebanyak apa yang ingin saya bocorkan sekarang...

"Duit Akan Jatuh Dari Langit Ke Riba Anda!"
 
Akhirnya "teknik yang benar-benar mujarab" di bocorkan...

...Rahsia yang mereka ingin sembunyikan selamanya daripada anda...

...Teknik bagaimana setengah-setengah rakyat Malaysia berjaya menjana hingga ke RM30,000 sebulan di Internet...

...Rahsia Bawah Tanah yang membezakan antara pendapatan RM0 dan RM20 dalam masa 7 minit....

...Rahsia terunggul bagaimana tidak perlu sesen modal lagi selepas ini...

Dan banyak lagi teknik yang akan membolehkan anda menjana wang yang jauh lebih banyak dari pakar-pakar Internet Malaysia sekarang!

Dan saya dapat tunjukkan banyak contoh berdasarkan kisah benar *orang biasa seperti anda* yang telah saya bocorkan rahsia ini dan SEKARANG sedang melihat pendapatan Internet mereka masuk secara automatik dan tidak henti-henti.

Berikut adalah beberapa testimonial mereka...

testimonial

"Apa yang saya boleh ucapkan adalah syabas! Teknik anda luar biasa dan terbukti berkesan. Saya sudah berkecimpung di dalam industri internet sejak sedekad yang lalu, tapi inilah kali pertama saya benar-benar beroleh hasil yang lumayan.

“Sebelum ini, pendapatan bersih saya dari internet selepas ditolak kos pengiklanan, hosting dan lain-lain dalam lingkungan RM2,000 setiap bulan.

“Sejak saya gunakan teknik anda, pendapatan saya meningkat 400%! Pendapatan bersih saya dalam masa sebulan sekarang adalah dalam lingkungan RM10,000.

“Teknik anda benar-benar bagaikan cerita angsa bertelur emas yang saya selalu dengar semasa kecil dahulu, dan saya adalah pemilik angsa bertuah ini, terima kasih kepada anda!"

Ahmad Anuar


testimonial

"Saya sebelum ni makan gaji dengan syarikat kontraktor terkenal di Selangor, kalau saya sebut semua mesti kenal punyalah. Dulu gaji boleh tahan, tapi sekarang dah dekat 6 bulan tak dapat gaji. Bini pulak dah bising. Jadi sementara tengah-tengah cari kerja baru ni, cuba-cuba la cari pendapatan sampingan guna internet.

“Macam silapmata, dalam masa 3 minggu pertama aje gunakan kaedah ke 3 yang awak ajarkan, saya dah berjaya kumpulkan RM7,600. Memang hebat!

“Tak dapat nak gambarkan perasaan saya bila buka peti surat dan nampak berpucuk-pucuk surat sampai. Mana taknya, semuanya orang bagi duit. Masa kerja dulu, tak pernah mimpi duit boleh datang bergolek macam sekarang.

“Sekarang, saya dah ucapkan selamat tinggal pada bekas kawan-kawan sekerja dan majikan saya."

Haziq Md Fuad


testimonial

"Encik saya anggap sebagai penyelamat kehidupan dan maruah saya. Sebagai ibu tunggal, banyak cabaran yang saya hadapi di tempat kerja. Sukar untuk saya kekal bekerja di satu-satu tempat kerana terlampau banyak gangguan yang saya terima baik dari majikan atau dari rakan sekerja. Lebih menyedihkan bila kaum sejenis saya sendiri melabel saya sebagai penggoda.

“Sebab itu saya bersyukur dapat beljar rahsia Encik. Dengan menggunakan teknik Encik, saya beroleh lebih dari RM200 sehari hanya dengan bekerja beberapa minit di rumah sahaja.

“Tak perlu lagi saya hadap isteri-isteri cemburu dan gangguan dari lelaki-lelaki gatal di tempat kerja saya. Ketenangan ini tidak terhingga nilainya.

“Terima kasih yang tak terhingga!"

Haslina Kamal


testimonial

"Enam bulan dulu, Devan siang kerja bawa lori, malam kumpul kotak, lagi tin, lagi besi, semua. Saya kerja kerani klinik Selayang area. Kita dua kuat-kuat kerja mau kasi bayar sewa flat, lagi bil, lagi anak sekolah, lagi motorcyle. Hari-hari penat mau cari wang la. Banyak gaduh itu time la. Tapi itu dulu punya cerita.

“Sekarang, lain tempat juga duduk, lagi beli kondo baru Selayang area, 2008 siap. Lagi ada kereta. Devan kerja lori sendiri punya baru angkat. Malam dia duduk rumah, rest la. Ini kita buat part time saja sudah boleh dapat 4 ribu satu bulan income!

“Banyak terima kasih Encik Mohd kasi tolong sama kita! Sekarang kita sudah senang, banyak happy. Lagi mau dapat baby baru."

Seeta & Devan


testimonial

“Assalamualaikum wrt. Subhanallah, macam mana saudara boleh fikirkan teknik yang menakjubkan ini ya?

“Saya sangat terkejut melihat betapa cepatnya teknik saudara menghasilkan pendapatan untuk saya! Kali pertama saya menggunakannya, dalam masa tidak sampai sejam, saya telah mendapat RM120, 2 kali ganda dari modal yang saya keluarkan untuk membeli teknik saudara ini. Alhamdulillah!

“Harapan saya agar saudara meneruskan usaha saudara yang murni untuk membantu lebih ramai insan-insan seperti saya. Bukan berharap menjadi kaya, sekadar mencari pendapatan yang lebih sedikit untuk membantu keluarga tercinta.

“Saya menggunakan teknik saudara untuk mendapat purata RM5,000 sebulan. Bagi saya, ini adalah lebih dari cukup berbanding gaji saya sebagai seorang akauntan dahulu.

“Syukran kathiran! Jazakumullahu khairul jaza."

Zaleha Iskandar

 Ini Sahaja Yang Anda Perlu Lakukan:

Mudah tak anda mendapat RM20 anda dalam masa 7 minit lagi ini?

***>>> Fakta sebenarnya: ia terlalu mudah!

Saya telah masukkan ia ke dalam pakej yang mudah-dibaca ebook PDF dengan segala-galanya boleh diaktivasi terus dari ebook tersebut! Adobe PDF (jika anda tiada Adobe, sila muat turun sekarang secara percuma.) 

Ia hanya mengambil masa hampir 40 saat sahaja untuk mendapatkan E-Book ini terus ke komputer anda sekarang!

Saya telah pakejkannya supaya ia akan menjadi tersangat mudah untuk anda mula. Anda tidak akan ada satu alasan pun lagi untuk tidak mendapatkannya. Kos untuk mendapatkannya memang terlalu murah berbanding apa yang anda akan dapat selepas beberapa minit membacanya.

"Kalau anda tidak mahu membaca rahsia ini, ada kemungkinan anda membenci wang kerana ia akan datang secara semula-jadi dan secara auto-pilot setelah anda membacanya..."

Shhh... ini rahsia kita, jangan beritahu sesiapa...

Jadi... Berapa harga tempahan untuk mendapatkannya?

Harga buku ini adalah RM197 RM40. Harga ini adalah amat berpatutan untuk anda mendapatkannya.

Tetapi Sekiranya anda menempah SEKARANG sebelum 31 Januari 2008 ini harga buku ini hanyalah RM20

 
TEMPAHLAH SEKARANG SEBELUM SAYA NAIKKAN HARGA
YA...
Saya sudah bersedia untuk melabur dalam masa depan saya...

Saya faham bahawa ini adalah tawaran secara terhad sahaja dan...

 
 
YA... Saya mahu gaya hidup yang saya impikan selama ini - kehidupan yang senang, bebas dari masalah kewangan dan SEGALA-GALANYA.
 
 
YA... Saya sudah letih dengan segala penipuan pelaburan Internet, skim cepat kaya dan lain-lain. Saya mahukan cara yang bersih dan halal untuk menjana pendapatan untuk saya serta anak-bini saya.
 
 
YA... Saya tahu bahawa tawaran ini tiada risiko langsung DAN harga serendah RM20 ini akan naik tidak lama lagi.
 
YA... Saya faham pakej rahsia ini boleh di muat turun serta-merta sekarang.
 
YA... Saya ingin muat-turunnya sekarang juga!

Dapatkan Akses Muat-Turun Serta-Merta Ke...
Pakej Rahsia: Tidak Perlu Kerja Lagi
Anda boleh membeli "Pakej Rahsia: Tidak Perlu Kerja Lagi" saya untuk RM197 atau untuk harga tawaran istimewa saya sebanyak RM20

Tetapi Anda Perlu Bertindak SEKARANG JUGA!

TAWARAN INI TERHAD KEPADA 200 ORANG YANG PERTAMA SAHAJA DAN AKAN TAMAT SERTA-MERTA PADA 31 JANUARI 2008 

Pembayaran Boleh Dibuat Melalui Pos!

Langkah 1: Hantarkan Bayaran Melalui Pos

Sila hantar WANG POS / TUNAI bernilai RM20 ke alamat berikut :

MZZ ENTERPRISE (Dept PS)

MOHD ZAINUDDIN ZAINOL
PS 606 KM 8,

JALAN PADANG MELANGIT,
01000 KANGAR,
PERLIS MALAYSIA

Pastikan anda sertakan sekali kertas A4 yang mengandungi:

      • Nama penuh
      • Alamat surat-meyurat
      • Email 
      • H/P

Bagi yang berada di Brunei, Singapura dan Indonesia, anda boleh menghantar wang pos di dalam nilai matawang anda sendiri bersamaan nilai dengan RM20. Anda juga boleh menghantar tunai dalam nilai yang sama.

Langkah 2: MEMILIKI PRODUK 

Saya akan hantar email dengan maklumat buku anda sebaik sahaja saya terima kiriman anda di atas. Saya akan mengirimkan produk anda melalui alamat email anda. Pastikan alamat email yang anda beri adalah betul

Pembayaran Melalui Akaun Maybank!

Langkah 1: Deposit RM20 Ke Akaun Maybank

Anda boleh lakukan pembayaran dengan pergi ke mana-mana cawangan Maybank sekarang dan melakukan pembayaran RM20 ke dalam akaun bank seperti tertera di bawah. Anda boleh lakukan samada pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM), pemindahan wang melalui mesin ATM, deposit tunai di kaunter bank atau melalui Maybank2U.

 MAYBANK

 Nama  MOHD ZAINUDDIN ZAINOL
 Nombor Akaun  1090-1740-7342
 Email  mdean7747@gmail.com

Bagi pemegang akaun-akaun bank selain dari Maybank, anda boleh lakukan pemindahan GIRO/bank transfer ke akaun Maybank saya di atas.

Langkah 2: MEMILIKI PRODUK 

Sila hantar email kepada saya dengan segera sekiranya anda telah membuat bayaran melalui akaun MAYBANK. 

Sertakan Maklumat Berikut:

Nama

Alamat Email

Tarikh Bayaran DIbuat

Masa Bayaran Dibuat

Jumlah Bayaran 
 

Saya akan hantar email dengan maklumat buku anda sebaik sahaja saya terima bayaran dari anda. Saya akan mengirimkan produk anda melalui alamat email anda. Pastikan alamat email yang anda beri adalah betul
 
Muat turun serta-merta dalam format PDF.  Adobe PDF (jika anda tiada Adobe, sila muat turun sekarang secara percuma.) Anda boleh mula menjana wang di nun subuh sementara orang lain sedang nyenyak tidur.